vineri, 29 aprilie 2011

O plimbarica de Paste prin Cozia

Aaaand on the road again!
Luni, a doua zi de Paste vreme frumoasa afara. Cer senin. Era pacat sa stai in casa si era o oportunitate foarte buna de a face miscare si de a mai scoate oualele , pastrama si cozonacu de cu 1 zi inainte. Sau macar o parte din ele. Am vorbit cu un Andrei si dupa 4 minute de discutii am zis ca sa plecam la o mica plimbarica prin Cozia.
Am plecat devreme din Pitesti - la vreun 14 fara 15 minute. Dupa cam 1 ora si vreo 5 minute eram in parcare la Manastirea Turnu , gata de plecare pe traseu. Initial isi mai exprimase si Ioana dorinta de a veni ...dar dupa 10 minute ma anunta  ca se razgandi , ca are  o lene mare mare MAAREE si doreste sa ramana acasa.


Am zis sa incercam putin diversitate si sa facem invers traseul de data asta si nu dupa cum este recomandat. Am urcat pe Muchia Turmeanu si am coborat pe la Manastirea Stanisoara.  Dezavantajul pentru care multa lume nu opteaza pentru a urca la Cozia pe Muchia Turmeanu este ca se urca mult pe o distanta mai mare si continuu. Asta am simtit-o si noi pe propriile spinari. Diferenta de altitudine este maricica (cam 1400 metri: 200 metri la nivelul Vaii Oltului si aproximativ 1600 sus).





Aparatul meo foto , dragul de el, s-a stricat si pentru ca inca-i perioada de criza (deja e un cliseu) nu am apucat sa-mi iau altul, aceste cateva imagini sunt facute cu un telefon si calitatea imaginilor nu este asa exceptionala.






Aproape de Cabana Cozia, am dat si peste cateva limbi de zapada.

La cabana ..SURPRIZA!! Dau peste un Octav cam obosit si somnoros si putin mohorat ca nu avea baterii pentru aparatul lui foto. L-am dezamagit oleaca ca nu aveam urma de baterii sau acumulatori la mine.










Am intins masa , am comandat niste ceai /vin fiert de la cabana, ne-am tras in 2 poze si apoi pe la 8 am plecat de la cabana spre masina care statea cuminte parcata la Manastire la Turnu.




La coborare  mai mult am alergat pentru a nu ne prinde intunericul prin padure. Am facut cam 1 ora de sus de la cabana pana cand am iesit la Manastirea Stanisoara. De aici am scos lanternele ca deja nu mai vedeam pe unde mergem. Dupa inca o ora si vreo 10 minute ajungem la masina si ne indreptam spre casa.

Niciun comentariu: